LGS 2019 Fen Matematik Geometri Soru ve Cevapları Resimli Yayınlandı!

LGS matematik Fen soruları yayınlandı! LGS Matematik Geometri ve Fen soruları ve cevaplarını sizler için hazırladık. LGS 2019 kitapçığı da artık yayınlanması bekleniyor. LGS sorularını bu haberde sizler için hazırladık...

LGS 2019 Fen Matematik Geometri Soru ve Cevapları Resimli Yayınlandı!
Yayın Tarihi: 1.06.2019 13:32:00

LGS maratonu 1 Haziran 2019 Cumartesi günü sabah 09.30 itibariyle başladı, saat 13.002Akadar da devam etti. LGS birinci oturum ve ikinci oturum da sona erdikten sonra sınava giren yaklaşık bir milyon öğrenci LGS ikinci oturum sınav soruları ve cevap anahtarını araştırmaya başladı. LGS'nin ikinci oturumunda öğrenciler Matematik ve Fen Bilimlerinden Kimya, Biyoloji ve Fizik sorularına yanıt verdi. LGS 2. oturumu merakla bekleniyordu. LGS 2. oturuma dair sorular da resimli olarak yayınlanmaya başladı.

LGS ikinci maratonu Sayısal olarak Matematik ve Fen Bilimleri sorularını içeriyordu. İkinci oturumda öğrenciler Matematik ve Fen Bilimleri sorularını kolay buldu. Öyle ki sosyal medyada soruları tartışan öğrenciler Sayısal oturumda sürelerinin arttığını ve soruların kolay geldiğini açıkladı. LGS Matematik ve Fen soru ve cevapları araştırılıyor. Öte yandan bir takım öğrenciler de soruların zorluğundan ve örnek sorulara benzer olmadığından dert yandı.

LGS TÜRKÇE - TARİH - DİN KÜLTÜRÜ SORULARI İÇİN TIKLAYINIZ

LGS 2019 MATEMATİK - FEN - GEOMETRİ SORULARI

Aynı şekilde LGS 2019 Tarih, Türkçe ve Din Kültürü sorularına da aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. LGS 2019 soruları yayınlanır yayınlanmaz bu sayfada paylaşılmaya devam edilecek.

LGS SINAV SONUÇLARI NE ZAMAN AÇIKLANACAK?

2019 LGS sınavı tamamlanmasının ardından sınava katılan yüz binlerce öğrenci LGS sınav sonucu ne zaman açıklanacak? Sorusunun cevabını araştırıyor. Milli Eğitim Bakanlığı, 2019 LGS Sınav sonuçlarının 24 Haziran 2019 Tarihinde açıklanacağını duyurdu!

HABERİ PAYLAŞ