17 Mart 2018'de seyirciye "merhaba" diyen 10 yıl sonra aynı gün ve saatte izleyicilere "Elveda" diyen NTV Spor'un yerine Discovery Communications'a ait olan DMAX kanalı 22.30'da yayına başladı. Peki DMAX nedir?
Discovery Communications 220’den fazla ülkede toplam yaklaşık olarak
3 milyar aboneye sahip dünyanın bir numaralı gerçeğe dayalı içerik sağlayan medya kuruluşudur. Discovery Channel,
TLC, Animal Planet, Discovery Science ve
Investigation Discovery liderliğinde ABD’li ortak teşebbüsü
OWN: Oprah Winfrey Network’ü de içeren yayın ağı ile, insanların meraklarını gidermek için çalışmaktadır.
Discovery aynı zamanda Avrupa, Pasifik Asya, Orta Doğu ve Afrika’da yayınlanan ilk spor eğlence grubu
Eurosport International’in çoğunluk hissesine sahiptir.
Discovery ayrıca okullar için hazırlanan eğitim ürünleri ve hizmetlerinin lider sağlayıcısıdır ve ödüllü seri
K-12 dijital ders kitabı dahil olmak üzere birçok farklı dijital medya hizmetinin sahibi ve uygulayıcısıdır. 16 Discovery markası; Orta ve Doğu Avrupa, Orta Doğu ve Afrika’da
109 ülkede yaklaşık
504 milyon kişiye
20 farklı dilde yayın yapmaktadır.
Discovery Networks Türkiye Başkanı ve Genel Müdürü
Lydia Fairfax, DMAX'ın Türkiye'de yayına başlamasıyla ilgili olarak; “
DMAX kanalını Türkiye pazarına tanıtmaktan ve kanal portföyümüzü daha da genişletip çeşitlendirmekten ötürü oldukça heyecanlıyız. DMAX zorlu mesleklerden, spor ve arabalara ve en iyi senaryolu içerikleri izleyicilere sunarken aynı zamanda onları eğlendirecek, aydınlatacak ve onlara ilham verecek. İzleyiciler kanalı izlerken çok keyif alacak!” ifadelerini kullandı.