Türkiye’nin ilk global ölçekli Dijital Eğlence ve Oyun Fuarı
Gaming İstanbul’un üçüncüsü, “
İçinde Oyun Olan Oyun Fuarı” sloganıyla
Harbiye İstanbul Kongre Merkezi’nde düzenlenecek
Etkinlik devi “
GL Events” tarafından hayata geçirilen fuar,
4 bin 400 metrekare
büyüyen alanında e-spor karşılaşmalarının yanı sıra, alışveriş alanı ve çocuk parkı ile herkese hitap edecek. Fuarda düzenlenecek
10 bin TL ödüllü
GIST Cosplay Yarışması için başvurular başladı bile.
Oyun ve dijital eğlence dünyasının devlerini buluşturan ve yabancı basının “
Dünyada kendi klasmanında en iyi beş fuardan biri” olarak tanımladığı Gaming İstanbul
organizatörünün
Olimpiyat Oyunları ve
Cannes Film Festivali'nde imzası bulunuyor.
1-4 Şubat 2018 tarihlerinde Harbiye İstanbul Kongre Merkezi’nde üçüncüsü düzenlenecek olan fuardaki alışveriş alanı ve çocuk parkı, fuarın ailelere hitap etmesini sağlıyor. Düzenlendiği ilk iki sene içinde aile ve kadın katılımcı oranlarının yüksekliğiyle dikkat çeken
GAMING İSTANBUL, bu konuda dünyadaki benzerlerinden de kolayca ayrışıyor.
10 BİN TL ÖDÜLLÜ YARIŞMAKostüm ve aksesuarlarıyla dijital oyun ve eğlence dünyasının meşhur karakterlerini en iyi yansıtanlar, GIST Cosplay yarışmasında büyük ödülü kazanma şansını yakalayabilecek. Üçüncüsü düzenlenen fuardaki yarışmanın büyük ödülü ise 10 bin TL olacak.
OYUN DÜNYASININ DEVLERİ FUARDA Fuara katılımı kesinleşen firmalar arasında
Pearl Abyss, ByNoGame, Param, Playstation, Monster Energy, Beluga, Red Bull, Vestel, Game Satış, Seti Medya, Oyungezer, Papara, Ewaapro, Proud Dinasours,Zocco’s, QP bilişim, OverGame, Zeren’s Universe, Appodeal, Admost, TCA, Portable Marketing ve
Rising Tech yer alıyor.
KARİYER ve YATIRIM FIRSATLARI GENÇLERİ BEKLİYORHızla büyüyerek Hollywood’u geride bırakan oyun sektöründeki yapımcı, dağıtıcı firmalarla, tasarımcı ve programcılarla tanışmak, kendini göstermek için
GIST seminerleri ciddi bir fırsat ortaya koyuyor.
Yerel ve uluslararası yatırımcıların yoğun ilgi gösterdiği fuardaki GIST Geliştirici Konferansları oyun dünyasının profesyonellerini bir araya getirirken, GAMING İSTANBUL’da eğlence ve işin de tek çatı altında buluşmasını sağlayacak. Katılımı kesinleşen isimlerin listesi aşağıda yer alıyor:
-
Adam Hetenyi (Oyun Tasarım Bölümü Yöneticisi, Deck 13 Interactive)
-
Graham McAllister (Direktör, Player Research)
-
Marie Amigues (CEO, Altagram)
-
Slava Taraskin (İş Geliştirme Bölümü Yöneticisi, Unity Ads)
-
Erling Erlingsen (Halka İlişkiler & Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı, Funcom)
Fuardaki iş dünyasına yönelik (B2B) etkinliklerin son gününde, Türk oyun basınının bir araya gelerek oluşturduğu
GoodGamers yer alacak.
4 Şubat 2018 Pazar günü
GoodGamers Sunday başlığı altında yapılacak konferanslar,
tamamen Türkçe olarak gerçekleştirilecek.