Formula 1'in Efsane Logosu Değişti
Liberty Media tarafından satın alınan Formula 1'in 23 yıllık logosu değişti. Efsane pilotlardan yeni logoya tepkiler geldi.
23 yıldır kullanılan efsane kırmızı siyah F1 logosu, tarihin tozlu defterindeki yerini aldı. Geçtiğimiz yıl 8.5 milyar dolarlık rekor bir fiyatla Liberty Media tarafından satın alınan Formula 1 logosu, motor dünyasının isimlerinde karışık duygulara neden oldu.
Yeni logo için F1 pazarlama müdürü Ellie Norman, logonun bir pistin etrafında dolanan ve bitiş çizgisini geçmek için yarışan iki otomobile dayandığını açıkladı. Efsane logonun değişimi Uluslararası Otomobil Federasyonu (FIA) tarafından da desteklendi.
Efsane pilotlar ise yeni logo için ayrıma düştü. 2017 F1 Dünya Şampiyonu Lewis Hamilton yeni logo ile ilgili olarak "Yeni logonun ikonik olduğunu sanmıyorum, ama belki de bizi daha büyütecek. Ferrari'nin logosunu değiştirmesini veya Mercedes'in logolarını değiştirmesini hayal edin. Zaten bir simgemiz var" dedi.
Hamilton'un Ferrari rakibi Sebastian Vettel de, "Eski logoyu daha çok sevdim" sözleriyle rakibine destek verdi.
Peki sizce hangisi ?
HABERİ PAYLAŞ