23 yıldır kullanılan efsane kırmızı siyah F1 logosu, tarihin tozlu defterindeki yerini aldı. Geçtiğimiz yıl
8.5 milyar dolarlık rekor bir fiyatla
Liberty Media tarafından satın alınan
Formula 1 logosu, motor dünyasının isimlerinde karışık duygulara neden oldu.
Abu Dhabi Grand Prix’inin sonunda düzenlenen sezon finalinden sonra tanıtılan yeni Formula 1 logosu, 2018 sezonuyla birlikte kullanılmaya başlanacak.
Yeni logo için F1 pazarlama müdürü
Ellie Norman, logonun bir pistin etrafında dolanan ve bitiş çizgisini geçmek için yarışan iki otomobile dayandığını açıkladı. Efsane logonun değişimi
Uluslararası Otomobil Federasyonu (FIA) tarafından da desteklendi.
Efsane pilotlar ise yeni logo için ayrıma düştü.
2017 F1 Dünya Şampiyonu Lewis Hamilton yeni logo ile ilgili olarak
"Yeni logonun ikonik olduğunu sanmıyorum, ama belki de bizi daha büyütecek. Ferrari'nin logosunu değiştirmesini veya Mercedes'in logolarını değiştirmesini hayal edin. Zaten bir simgemiz var" dedi.
Hamilton'un
Ferrari rakibi
Sebastian Vettel de,
"Eski logoyu daha çok sevdim" sözleriyle rakibine destek verdi.
Peki sizce hangisi ?