İç Çamaşırı
Günlük değişiminizden çok daha fazlası bulunması gerekmektedir. Hijyenin başladığı ana temel. Çeşit çeşit boxerlar, renki, fosforlu
Beyaz Renk Gömlek
Özel bir davete, düğüne veyahut iş yemeği için her erkeğin dolabında bulunması gereken en önemli olmazsa olmaz denilen parçadır.
Saat Şıklığı
Saat şıklığı denilen bir durum var. Özellikle iş yemekleri ve iş görüşmelerinde eskiden kol düğmeleri önemliyken bu devirde saat yerini alıyor. Saatin şıklığı ve kolda duruşuna göre o işi alma ihtimalinizi etkiliyor hatta yükseltiyor.
Deodorant
Tek erkeklerin değil kadınlarında hatta herkesin evinde, dolabında, yanında bulunması gereken en önemli şeydir. Özellikle yaz aylarında en yakın dostumuz olması gerekiyor. Pis kokular yerine mis kokuları tercih etmeliyiz. Ne kadar güzel koku o kadar güzel kadın.
Parfüm
Mis gibi seksi kokular kadını aklını başından alır. Bir kadının sizi asla unutmasını istemiyorsanız kesinlikle güzel kokulu bir parfüm almalısınız çünkü insan aklı kişi hakkında her şeyi unutsa da kokuyu asla unutmuyor. Koku yıllarda geçse bile insanın aklından silinmiyicek tek etkendir.
Takım Elbise Coolluğu
Hangi erkeğin dolabını açarsanız açın mutlaka bir adet takım elbise vardır. İç çamaşırı ne kadar önemli ise erkekler için takım elbise de o kadar önemlidir. Coolum ben ya imajı yaratan büyük etken.
Ayakkabı Rahatlığı
Kundura, spor, şık, rahat, renkli... hiç fark etmez. Bir beyaz, bir siyah, bir adette klasik ayakkabınız olması şart ama beyler.
Kot Pantalon Vazgeçilmezi
Kumaş pantalon iş için ne kadar önemli ise kot pantalonda bir erkeğin dolabında olması gerekenler listesinde o kadar önemli. Bacaklarınızı güzel gösteren, rahat ve şık olan bir pantalon varsa o da kot pantalondur. Yürüyün de endamınızı görelim.
Eşorfman Rahatlığı
Kadınlar dış görünüşü için rahat olmasalar bile stiletto, yüksek topuklar, dar pantalonlar, terleten kumaşlar... gibi şeyleri giyseler de erkekler rahatlıklarına bir o kadar düşkündürler. Markete, bakkala, gezmeye her şeye eşorfman giyebiliyorlar. Hem şık hem rahat olunabiliyor beyler.