Üretilmesi Japonya'da öngörülen Coca Cola düşük alkollü asitli içecek üretecek.
Dünyanın en çok satan içeceği, '
'shochu'' adlı yüksek alkollü yerel içkinin, aromalı bir asitli içecekle karıştırıldığı
Chu-hi adı verilen ve teneke kutularda satılan içeceğin büyüyen piyasasından faydalanmayı düşünüyor.
Tarifi hala sır gibi saklanan, logosu tüm dünyada tanınan Coca-Cola'nın 125 yıllık alkolsüz içecek geleneğini bozacak.
Coca-Cola Japonya'nın Başkanı Jorge Garduna "
Daha önce düşük alkollü içkiler alanında bir deneme yapmadık, ancak bu asıl iş alanımızın dışındaki fırsatları nasıl keşfetmeye çalıştığımıza bir örnek" dedi. Garduna ayrıca, içeceğin büyük ihtimalle ilk olarak Japonya dışında satılmayacağının altını çizdi.
Japonya'nın büyük içecek firmaları Kirin, Suntory ve Asahi farklı Chu-hi çeşitleri üretiyor ve yeni aromalarla denemeler yapmaya devam ediyor. En popüler aroma ise limon ve greyfurt.
Ancak bu tür içecekler, rahat tüketilebildiği için gençleri yüksek miktarda alkol içmeye teşvik etmesi sebebiyle tartışmalı bir ürün olarak görülüyor.