Cimer nedir? Cimer Başvuru Sorgulama Cimer Telefon Numarası kaç
Cimer nedir? Cimer Şikayet Başvurusu nasıl yapılır? Cimer Telefon Numarası kaç? Bimer Başvuruları Nasıl Yapılacak? Bimer Telefon numarası merak ediliyor.
Bimer ve Cimer, aslında uzun yıllardır hayatımızda olan, vatandaşın sorunları konusunda hızlı bir şekilde bilgi edinebilmek, bu sorulara da hızlı bir şekilde aksiyon almak için kurulmuş olan yetkili merkezlerdir. Cimer 2006 yılında Recep Tayyip Erdoğan tarafından kurulmuş, bugün pek çok kişinin yararlandığı her konuda yardım almak için aradığı, şikayetlerini ilettiği bir merkez haline gelmiştir. Gün içerisinde her türlü konu ile ilgili olarak aranan Cimer, 30 gün içerisinde söz konusu olay ile ilgili bildirim ya da şikayette bulunan vatandaşa geri dönüş yapmaktadır.
Cimer’e Nasıl Başvuru Yapabilirim?
Cimer’e başvuru yapmanın aslında belirli başlı iki yolu bulunmaktadır. Teknoloji son derece ilerlemiş olmakla beraber, artık doğrudan gidip savcıya birebir şikayet dilekçesinde bulunmak zorunda değilsiniz. İnternet sitesi üzerinden ekran görüntüleri ile ya da doğrudan cep telefonu numarası hattı ile hızlı bir şekilde iletişime geçebilirsiniz. Cimer’e yapacağınız şikayetler yukarıda da belirtmiş olduğumuz üzere yaklaşık 30 gün içerisinde cevaplanmaktadır. Şikayette bulunan vatandaşın şikayetinin değerlendirilmesi ve bu değerlendirmeye bağlı olarak bir çözüm önerisinin sunulması ya da mevcut durum ile ilgili hukuki yaptırım uygulanması Cimer’in görevleri arasında yer almaktadır. Cimer’e internet sitesi üzerinden ulaşabilir ya da iletişim numaralarını kullanarak şikayette bulunabilirsiniz. Cimer’in şikayet hattı numarası ‘150’dir. Bu numara aracılığı ile iletişim kurmak mümkündür.
Bimer’e a Başvuru Yapmak
Bimer, Başbakanlık İletişim Merkezi olarak isimlendirilmekle beraber, şikayetlerinizi ve önerilerinizi dinleyen; bununla ilgili size öneri sunan kurumlar arasında yer almaktadır. Bimer’e başvuru yaparak siz de şikayetinizi belirtebilir ve bununla ilgili önlem alınmasını isteyebilirsiniz. Her gün Bimer ve Cimer’e sayısız şikayet gelmekle beraber, bunların hepsi sırasıyla işleme alınmaktadır. Hızlı çalışma gerçekleştiren Bimer de Cimer gibi devlet ile halk arasında bir iletişim kanalı olarak görev yapmaktadır. Türk ya da yabancı vatandaşlar fark etmeksizin herkesin kolay bir şekilde iletişim kurabileceği ve mevcut sorununu çözümleyebileceği bu organlar, aklınıza gelebilecek her türlü konu ile ilgili olabilir.
Özellikle Bimer ve Cimer’e yapılan şikayetler incelendiğinde, devlet büyüklerine yapılan hakaretlerin oldukça büyük bir yer kapladığını söylemek mümkündür. Hakaret ve nefret suçlarının sosyal medyada işlenmesinin artması ile beraber, insanlar bu zorbalığa dur demek için Bimer ve Cimer’e başvuruyorlar. Bimer için de vatandaşa cevap verme süresi 15 gün olarak belirlendi. Yaklaşık 15 gün içerisinde sizler için bir geri dönüş söz konusu oluyor. Aklınıza gelebilecek, sizi rahatsız eden (elbette suç niteliği barındıran) her türlü olay için Bimer ve Cimer ile iletişime geçerek aksiyon alabilirsiniz. Bimer için de iletişim hattı ALO 150 olarak belirlenmiştir. Bimer artık Cimer olarak hayatına devam etmektedir.
HABERİ PAYLAŞ