Bircom 8. Kez Türkiye'nin En Hızlı Büyüyen Teknoloji Şirketleri Arasında
Bircom, Deloitte’un Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketlerini belirlemek amacıyla yürüttüğü Deloitte Teknoloji Fast 50 Türkiye 2018 Programı’nda yer aldı.
2006 yılından bu yana düzenlenen Deloitte Teknoloji Fast 50 Türkiye Programı’nda 8. kez yer alan Bircom, telekomünikasyon sektöründeki tecrübesini yenilikçi yaklaşım ve hizmet politikasıyla destekleyerek büyümeyi sürdürüyor.
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketlerine Avrupa ve dünyaya açılma fırsatı sunan Deloitte Teknoloji Fast 50 Türkiye 2018 Programı’nın sonuçları açıklandı. Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketlerinin yarıştığı programda Bircom 8. kez Türkiye'nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri arasında girmeyi başardı. Bu yıl 13.’sü hayata geçirilen program, Türkiye’nin dijital ekosisteminin gelişmesinde öncü rol üstlenen kurumların bilinirliğinin artmasını sağlarken, kurumlara Türkiye’yi yurt dışında da başarıyla temsil etmeleri için destek oluyor.
Teknoloji, medya ve telekomünikasyon sektörlerinde yer alan şirketlerin son 4 yıldaki net satışlarındaki büyüme oranlarına göre belirlenen Deloitte Teknoloji Fast 50 Türkiye Programı’nda yer alan şirketler, Avrupa, Ortadoğu ve Afrika’yı kapsayan EMEA Fast 500 Programı’na da aday oluyorlar.
Deloitte Teknoloji Fast 50 2018 Programı’nda, Türkiye’nin En Hızlı Büyüyen Teknoloji Kuruluşları arasına giren Bircom, 2007-2012 arasında üst üste 5 kez olmak üzere, toplam 8 kez programda yer almayı başardı.
Bircom CEO’su Can İlkhan, konuyla ilgili yaptığı açıklamada: “2007-2012 yılları arasında üst üste 5 kez yer aldığımız Deloitte Teknoloji Fast 50 Türkiye Programı’nda 8.kez yer almanın haklı gururunu ve mutluluğunu yaşıyoruz. Sürdürülebilir başarı ve kalıcı değer anlayışımızı yenilikçi vizyonumuzla birleştirerek hareket ederken, ülkemizin tüm teknoloji ekosistemiyle bir bütün olarak yarınlara koşmasına destek vermeyi amaçlıyoruz” dedi.
Programa katılmak isteyen şirketlerin faaliyet gelirlerinin son 4 yıl içinde ilk yıl en az 50.000 Euro, son yıl ise en az 1 Milyon Euro olması ve merkezlerinin Türkiye’de bulunması gerekiyor.
Bircom hakkında:
1972 yılında kurulan Bircom, her büyüklükten ve her sektörden firmaya dünyaca ünlü markaların yanı sıra Xpeech, Callipso gibi kendi markalarıyla da yüksek kaliteli iletişim çözümleri sunmakta,
Sennheiser, KEF, Bluesound, NAD, Audioengine ve Astell&Kern gibi tümü kendi alanında teknoloji lideri olan şirketlerin Türkiye distribütörlüğünü yürütmektedir. Tüketici elektroniğinin önde gelen markalarının seçkin ürünlerini sunan Bircom; kulaklık, hoparlör, müzik çalar ve ses sistemleri kategorilerinde özenle seçtiği ürün koleksiyonunu genişletmeyi sürdürmektedir.
Pek çok küresel markanın ülke çapında dağıtım, lokalizasyon, eğitim, saha kurulum desteği, merkezi yönetim hizmetleri ve satış sonrası hizmetleri Bircom tarafından sunulmaktadır. Sektöründe öncü konumunda bulunan Bircom, kurumların bilişim ve telekom alanındaki ihtiyaçlarına en gelişmiş teknolojiler doğrultusunda en kapsamlı çözümleri, en yüksek müşteri memnuniyetiyle sunma anlayışına sahiptir. Bircom, ülke çapında daha yaygın ve geniş kapsamlı hizmet vermek hedefiyle çözüm ortakları ağını her geçen gün genişletmektedir.
Bilişim alanında da çalışmalar yürüten Bircom, en hızlı büyüyen teknoloji şirketlerinin sıralandığı Deloitte Teknoloji Fast 50 Türkiye Programı’nda 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2017 ve 2018 yıllarında listede 8 kez yer almaya başarısını göstermiştir.