Bimer şikayet hattı Alo Bimer şikayetleri nasıl yapılır
Başbakanlık İletişim Merkezi BİMER ile vatandaşlar şikayetlerini online ortamda yapabiliyorlar. Bimer şikayetleri nasıl yapılır, nereden yapılır? Bimer aracılığıyla şikayet nasıl yapılır? Tüm soruların cevabı haberimizde...
Milyonlarca vatandaş, BİMER aracılığıyla şikayet nasıl yapılır? Sorusunun cevabını araştırıyor. BİMER online uygulama aracılığıyla vatandaşların şikayetlerini yetkili makamlara iletebilmesi mümkün oluyor. Bimer'in gerek online gerek de telefon hattı üzerinden şikayetleri topladığı çağrı merkezleri mevcut durumda.
BİMER ONLİNE ŞİKAYET NASIL YAPILIR?
Bimer'e yapılan tüm şikayetler büyük bir özenle ve tek tek incelenip cevaplandırılıyor. Şikayet ve isteğiniz neticesinde mağduriyet yaşadıysanız mağduriyetinizin giderilmesi için gerekli birimler harekete geçiriliyor. Sizin bir şey yapmanız gerekiyorsa gerekli yönlendirme ve bilgilendirme tarafınıza iletiliyor.
Bimer'e E-Devlet üzerinden veyahut da ayrıca Şikayet kaydı oluşturarak kendi özel bilgilerinizle girebilir, online olarak şikayet ve istek metni gönderebilirsiniz.
ALO 150 HATTI İLE DE ŞİKAYET VE İSTEKLER İLETİLEBİLİR
Bimer'e online giriş yapmadan telefonunuzdan Alo 150'yi tuşlayarak dakikalar içerisinde Bimer çağrı merkezi aracılığıyla istek ve şikayetlerinizi iletmeniz de mümkün. Alo 150 hattını aradığınız zaman hangi ilde ikamet ediyorsanız o ilin valiliğinde görevli olan yetkili personel telefona cevap verir ve tüm söylediklerinizi kayıt altına alarak isteklerinizi Başbakanlığa ya da ilgili Bakanlığa gönderir.
HABERİ PAYLAŞ