Markanın bugüne kadar ürettiği en ‘fantastik’ modellerinden biri olan
Vantange, yüksek performansı, iddialı tasarımı ve konforlu sürüş özelikleri ile sınıfının standartlarını yeniden belirlemeye hazırlanıyor.
Aston Martin Türkiye distribütörü D&D Motorlu Araçlar’ın Yönetim Kurulu Başkanı
Nevzat Kaya yeni Vantage ile ilgili yaptığı açıklamada
“Bizi çok heyecanlandıran bir model oldu. Sektörde büyük ilgi göreceğini şimdiden görebiliyoruz” dedi.
Mayıs ayında Türkiye’ye gelecek olan Vantage’in
300 ila
350 Bin Euro arasında satış fiyatına sahip olacağı belirtildi.
İngiliz devi
Aston Martin’in spor otomobil segmentinde ikon modeli haline gelen
Vantage serisinin en yenisi mayıs ayında Türkiye’ye geliyor. Aston Martin tarafından ilk kez
1951 yılında
DB2 modelinin yüksek performans motorlu versiyonu olarak sunulan
Vantage, Aston Martin Türkiye distribütörü
D&D Motorlu Araçlar güvencesiyle showroom’larda yerini alacak. Safkan spor otomobil segmentinde Aston Martin kimliğinin en güçlü temsilcilerinden biri olan Vantage modelinin yeni serisi, keskin hatları, kaslı görüntüsü, mükemmel yol tutuşu ve 4 litrelik V8 motoru ile sürüş keyfini zirveye çıkarıyor.
GENİŞ İÇ KULLANIM ALANI
Yeni Vantage modelinin içi de dışı kadar muazzam bir tasarıma sahip. Uzun, akışkan kıvrımların yerini keskin, net çizgilere bıraktığı dinamik ve net hatlara sahip spor otomobil kokpiti, aracın agresif yönüne vurgu yapıyor. Yüksek iç mekan teması ve daha alçakta konumlandırılmış sürücü koltuğu derinlemesine bir sürüş deneyimi sunuyor. Döner-basmalı düğme ve kumanda sistemleriyle kullanıcıya dokunsal ve kolay kullanım imkanı da mevcut. Aynı şekilde, değiştirilerek üçgen formuna getirilen
PRND vites düğmeleri ile başlıca kumanda düğmeleri, net sınırlarla birbirlerinden ayrılıyor. Depolama alanı açısından da cömert olan iç mekanda, koltukların arkasında kullanıma uygun bir alan ve geniş, iki katlı depolama bölmeleri yer alıyor.
510 PS GÜÇ ÜRETİYOR
Alt yapısı tamamen yenilenen Vantage’ın kalbi
Aston Martin’in yeni 4 litrelik alaşım çift turbolu
V8 motoru ile atıyor. Optimum ağırlık merkezi ve mükemmel yarı yarıya ağırlık dağılımı için şasede mümkün olduğunca alçak seviyeye ve arkaya yerleştirilen bu yüksek performanslı ve verimli motorun sağladığı güç,
245g/km CO2 salımına rağmen
6000 devirde 510PS,
2000-5000 devir arasında ise
685Nm seviyelerinde. Vantage
1530 kg boş ağırlığı ile güç-ağırlık ve tork-ağırlık oranlarında müthiş bir performansa sahip. Bu özellik, gaza basıldığında gözler önüne seriliyor.
0-100 3.5 SANİYE
Ateşleme, egzoz ve motor yönetim sistemlerinde detaylı ayar yapma imkanı, Vantage’ı büyüleyici bir karaktere ve fon müziğine kavuşturuyor. Vantage, devasa gücünü ve torkunu arkaya monte edilmiş sekiz vitesli ZF otomatik şanzıman donanımı ile arka tekerleklere iletiyor.
0’dan 60mph’a 3,5 saniyede çıkabilen ve maksimum
195mph hıza ulaşabilen otomobil,
Dinamik Stabilite Kontrolü ve
Dinamik Tork İletimi gibi kapsamlı dahili elektronik sistemleriyle maksimum kontrol ve sürüş keyfi sağlıyor.