6 ay ertelemeli 10 bin TL krediler hemen verilebilecek! Ancak sadece bu dilekçeyi dolduranlara!
Vakıfbank, Ziraat Bankası ve Halkbank tarafından verilecek olan 6 ay ertelemeli yüzde 0,49 kredi faiz oranlı ve 36 ay vadeli bireysel temel ihtiyaç destek kredisi başvuruları 1 Nisan 2020 tarihinden bu yana devam ediyor. Vatandaşların en fazla merak ettiği konuların başında gelen bireysel destek
Vakıfbank, Ziraat Bankası ve Halkbank tarafından verilecek olan 6 ay ertelemeli yüzde 0,49 kredi faiz oranlı ve 36 ay vadeli bireysel temel ihtiyaç destek kredisi başvuruları 1 Nisan 2020 tarihinden bu yana devam ediyor. Vatandaşların en fazla merak ettiği konuların başında gelen bireysel destek kredilerinin bayramdan önce ödenip ödenmeyeceğidir. Ancak daha önce başvuru yapanların Ramazan Bayramı’na kadar ödeme alamaması şunu gösteriyor ki herkes anında ödeme alamayacak. Bu sebeple aşağıda sizler için hazırladığımız rehber sayesinde çok kolay bir şekilde onaylanmayan veya bekleyen krediniz için sonuç alabilirsiniz. İşte tüm o detaylar…
BİREYSEL TEMEL İHTİYAÇ DESTEK KREDİSİ ONAY SÜRECİ
3 devlet bankasından yüzde 0.49 faiz oranıyla 3.000 TL, 5.000 TL, 7 bin 500 TL ve 10.000 TL kredi başvurusunda bulunan vatandaşların çok büyük çoğunluğunun ödemeleri yapıldı. Ancak hala başvuru yaptığı ve onaylandığı halde kredi tutarını alamayan vatandaşlarımız var. Bu vatandaşlarımızın mağduriyetinin giderilebilmesi için ise acil bir şekilde ödemelerin sağlanması gerekiyor. Bu sürece kadar ödemeleri alamayan vatandaşlarımızın yapmaları gereken en önemli davranış kesinlikle sürekli olarak ilgili başvuru yapılan bankanın aranması olacaktır.
ZİRAAT BANKASI MÜŞTERİ HİZMETLERİ
Müşteri İletişim Merkezi. 444 00 00 - 0850 220 00 00 Ziraat Bankası Müşteri İletişim Merkezi ile zamana ve mekana bağlı kalmadan bankacılık işlemlerinizi 7 gün 24 saat telefon ile gerçekleştirebilirsiniz.
VAKIFBANK MÜŞTERİ HİZMETLERİ
Vakıfbank müşteri hizmetleri ile görüşmek isteyen vatandaşların:
0850 222 07 24
Telefon numarasını araması gerekmektedir. Karşınıza gelen menüden dilediğiniz bankacılık işlemini tercih ederek kısa süre içinde telefon bankacılığı üzerinden çok sayıda işlemi gerçekleştirebilirsiniz.
HALKBANK MÜŞTERİ HİZMETLERİ
Detaylı bilgi için tıklayınız veya konuşmayı başlatarak müşteri temsilcimizden bilgi alabilirsiniz. Kayıp ve Çalıntı bildirimlerinizi Canlı Yardım üzerinden yapabileceğiniz gibi, 0850 222 0 400 veya 444 0 400 Halkbank Dialog'u arayarak da yapabilirsiniz.
Bankayı aradığınızda banka çalışanlarının mevcut gecikmenin geçici olduğunu ve mağduriyetin hemen çözülebileceği anlatılıyor ancak henüz bir gelişme sağlanamıyorsa hemen bu işlemi yapın.
KAMU DENETÇİLİĞİ ŞİKÂYETİ
3 kamu bankası aracılığı ile verilecek olan bireysel temel ihtiyaç destek kredisi başvurularına hala cevap alamıyor, eksik kredi tutarı alıyorsanız hemen Kamu Denetçiliği Kurumu’na başvuru yapın. https://ebasvuru.ombudsman.gov.tr/ adresinden Kamu Denetçiliği Kurumu’na ulaşabilir ve hemen şikâyet başvurusunda bulunabilirsiniz.
HABERİ PAYLAŞ